Julkväll

Postat den 2010-12-24, klockan 00:19:48

Idag har jag varit i full rulle. Jag har städat som attans och sedan for jag iväg till stenungsund för att köpa de sista julklapparna. Mamma och pappa, jag hoppas verkligen att ni blir glada! :) och sedan var det till att bättra på sminkningen för att sedan fara iväg till länggrannarna. Julklappslekar och många skratt bjöds det på ikväll. Mycket trevligt! Nu är det julafton och jag ska slå en signal till min fina pojkvän. Sedan sova. 

God jul på er allesammans, jag säger det nog igen imorgon om jag får tid till bloggen vill säga. Sov gott och dröm sött.



Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

God jul sötnos! Har din dag varit bra? :D

Kram Snookie!

2010-12-24 @ 19:21:10
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin