Skitdag

Postat den 2010-12-09, klockan 18:19:33

Idag är en riktig skitdag. Det har i och för sig varit en bra dag i övrigt, men nu för typ två minuter sedan kom jag på en sak. Jag skulle sätta mig och plugga på ett kristendomsprov och gissa vad jag glömt. Jo, alla jävla böcker och stenciler!!!! Är galen på mig själv just nu. Har knappt pluggat något och känner bara hur dum jag är. Jag vet vad jag satsar på och detta är fan inte kul. Speciellt för att denna kurs avslutas nu till jul. Great Ilona, verkligen.

Aja, jag får göra det bästa av situationen. Plugga på annat som behövs. tycker bara det är så typiskt mig att glömma nått sånt här. AHHH!!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, min fina sötnos! :D Klart att vi ska ses snart! Men nu i helgen åker jag till Stockholm och sen nästa vecka är det jul :) men någon dag på jullovet kanske? Det vore verkligen helmys! <3

2010-12-16 @ 23:00:42
URL: http://enochenhalvmeter.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin