MVG, VG, G.

Postat den 2010-12-16, klockan 18:06:51

Nu är det snart lov, gud så underbart!

Att ta studenten om ett halvår känns underbart och väl förtjänat. Skola i 12 år är helt otroligt länge. Att man ens har orkat. Jag måste erkänna att jag är rätt skoltrött, men ligger i det sista nu för att få bra betyg. Inte är jag ett MVG-barn, men G och VG är också mycket bra betyg. Det är i alla fall vad jag tycker :) Man ska inte känna sig ledsen om man inte får ett MVG eller VG, huvudsaken är att man klarar sig med G. Godkänt liksom, det räcker ofta hyffsat långt. Sedan om man om 20 år tänker "jag ska bli läkare" kanske man kan lite mer och inte känner att skolan är tråkig och då kan man alltid läsa upp sina betyg. Bra va? ;)
Nej, jag får skriva mer om sånt här mot våren istället. Passar mycket bättre då. Men var inte rädda för ett G, det är mycket bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin