Zumba

Postat den 2010-10-18, klockan 21:39:03

Fy fan vad kul det var! Var på mitt första Zumba-pass igår och verkligen älskar det.

"Det är lätt att lära sig och du förbättrar både din kondition och förbränner kalorier! Med inspiration från traditionell musik såsom cumbia, salsa, samba och merengue dansar du till latinska rytmer med glödheta danssteg. Människor i alla åldrar faller för de smittande rytmerna, de enkla dansrörelserna och de fantastiska resultaten." källa

Håller med om allting ovan, dock lär jag se om det förbättrar kondition och märker resultat. Helt underbar och det är som de säger på reklamerna: "Man tänker inte ens på att man tränar" haha.

Har ni inte testat det så tycker jag verkligen att ni ska ge det ett försök. Jag kommer fortsätta att gå på Zumba och andra pass på Sportlife. Det är dags att ta upp träningen på riktigt nu! :)

Vi hörs med ett till inlägg innan jag somnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin