Intensivkurs - dag 2-3

Postat den 2011-02-16, klockan 21:56:26

Igår började jag ju inte min första lektion förrens kl. 11.45-12.25, sedan åt jag lunch. Nästa lektion började kl. 13.10-14.30, alltså en dubbellektion. Efter det pluggade jag lite och sedan började teorilektionen kl. 15.40-17.00.
Borde kanske ha pluggat efter det egentligen, men mamma kom förbi och bjöd ut mig på middag. TREVLIGT VÄRRE!

Idag hade jag min första lektion kl. 07.00-07.40! Det var tidigt att gå upp lagom till sju, men inte så farligt om man planerar och sova tidigt dagen innan :) Efter det hade jag en dubbel från kl. 10.15-11.35 och åt lunch på det. Jag pluggade sedan fram till fem då vi skulle iväg och simma! :) Gött som fan!

Nu sitter jag här, mätt och belåten efter mycket thaimat.
Dags att göra sig iordning för sängen och nana, då jag är snuskigt trött!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin