18 år!

Postat den 2011-01-12, klockan 11:29:11



Hallo alla fina, jag lever!

Sorry för en dålig uppdatering nu det senaste. Jag har nämligen fyllt 18 år och därför haft fullrulle med att äta tårta och bli firad på alla möjliga sätt. 18 år är inte lite stort :D
Det kommer bli bättre uppdatering från och med nu.

Bilderna från födelsedagen blev inte så många, men några få fick jag allt. Dock får de komma upp vid ett senare tillfälle då jag nu måste sätta igån med att plugga inför ett svenskaprov imorgon.

Vi hörs senare, puss! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, men GRATTIS i efterskott! Söta fina fågelunge, hoppas att du fick en fantastisk dag (och hoppas att du inte började skolan den dagen, som jag..)! <3

2011-01-12 @ 15:31:59
URL: http://enochenhalvmeter.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin