Nytt år, nya tag

Postat den 2011-01-04, klockan 16:56:45

2011 är året då jag hoppas på en bra start på vuxenlivet. Jag fyller 18 år om bara någon vecka och detta gör att jag räknas som vuxen i de flesta sammanhang från och med då. Under våren kommer skolan vara jättejobbig, men till sommaren sätter jag på mig mössan och springer ut från gymnasiet för gott! Efter studenten väntar en 2 veckors lång USA-resa och jag längtar så. Kommer bli hur spännande som helst. Jag har varit i Indiana innan, denna gång blir det Orlando. ÅHH!

Efter resan väntar jobb, jobb och mera jobb. Jag vill inte sätta mig vid skolbänken det första jag gör. Jag vill jobba ihop några slantar och sedan vill jag resa! Mycket resor väntar. Dock blir det nog inte så många resor just detta året. Kanske en till Madeira i höst, men det är om ekonomin kan pusslas ihop på ett bra sätt.

Jag är så van vid att resa flera gånger om året, så plötsligt tog det bara stop. När jag började gymnasiet tog det stop. Inga fler körresor, uppdrag eller klassresor. Jag kommer ihåg sexans klassresa som om det var igår. 5 dar i underbara Oxford (Dit måste jag igen) och nians klassresa! Den gick till vackraste Florence. En underbar stad som kan erbjuda allt. Var dock försiktig med plånbok och andra värdesaker. De snattar som bara den där! Andra länder jag har besökt när jag gick i grundskolan är: Belgien, Finland, Norge och Island.

För er som inte vet så gick jag i en musikklass under åk 4-9. Därför har jag varit med om tävlingar och andra resor just med skolan.

Mitt år 2011 kommer jag göra så bra jag kan, min pojkvän hoppas jag hänger med i svängarna för det kan bli ett väldigt fartfyllt år! Mycket roligt finns att plocka i världen och jag tänker plocka det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin